Tisdag 22Februari2011

Jag vaknade upp och såg att solen sken, men neeej mina vänner, den jäveln luras. För det är tydligen svin kallt ute. Det har Sami sagt! Så jag får väl klä på mig ordentligt idag, långkallingar och hela kittet. Fattar inte hur vi ska gå till Willys, vi kommer att stelna och dö på vägen dit!

Nu ska jag ner till tvättstugan och hämta mina kläder, jag har varit duktig idag, gick upp vid 10 för att tvätta. Jag var rädd för att någon skulle ta min tvätt tid som de gjorde sist, men nu hade jag tur, det var tomt!

                
                
                   Knappen och Hakim i lördags.. Hahaha.. Fattar inte riktigt varför jag tog bid på dem..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0