Torsdag 24Februari2011

Har varit dålig på att uppdatera eftersom att jag inte gjort något speciellt. Ingenting händer i mitt liv just nu, jag bara går till skolan, tillbaka hem, jag äter,pluggar och kollar på tv, något jag inte tror ni tycker är särskilt intressant att läsa om. Det är en ganska stressig vecka, har mycket i skolan så har inte så mycket tid för att göra roliga saker. Blir själv deprimerad av mitt tråkiga liv just nu, men jag försöker tänka positivt, eftersom att jag vet att det här bara är tillfälligt. Jag tror jag ska skriva ut bilden Sam la upp på förra inlägget, så att jag kan rama in den. Tror att jag kommer uppskatta mitt liv så mycket mer då jag får se den varje dag.
 
Idag ska jag nog sitta hemma hela dagen, orkar inte fixa mig för att ta mig till skolan, tar så mycket tid, så idag ska jag sitta i mitt rum och plugga hela dagen tills BB börjar! Wish me luck :)

   
     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0