Världens tråkigaste fredag

OOOOOH LORD! Det här är nog den tråkigaste fredagenpå vääldigt länge! Jag är så uttråkad, jag sitter här på soffan och kollar på tv, och jag vet inte vad jag ska ta mig till!! Vet inte riktigt vad som är värst, att jag är ensam, att klockan bara är 12 och att jag fortfarade inte är trött, eller att det är fredag och jag är ensam och klockan bara är 12! Alla är ute o festar, eller upptagna med annat.. Jag vill vara i Stockholm just nu, där alla mina vänner är och jag har någon att umgås med :(   Aja vi får väl hoppas på att morgondagen blir bättre or else I will die..


I love you cowie
 

Kommentarer
Postat av: Sadia

åh, jättefin bild på er :)

2011-02-05 @ 15:17:31
URL: http://sadia.blogg.se/
Postat av: sami

2011-02-07 @ 00:38:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0