Vill ha vår, vill ha skinnjacka!

Guuuuuuud jag är så trött på min vinterjacka!! Jag är så trött på att ha den på mig, jag är så trött på se den, blir trött och irriterad av att bara tänka på den. Fy bubblan! Och det värsta av allt är att det bara är februari, känns ju liksom för tidigt för att börja ha på sig skinnjackan även fast jag sett a lot of people på stan i sina skinnisar. Jag väntar till mars, sen åker jackan ner till källaren, måste bara hålla ut ett par veckor till sen ALDRIG MER, ALDRIG M E R!
 
Jag har min jacka som jag köpte i somras, men jag vill verkligen ha en ny, vill ha en biker jacka! But I don't have the money så får väl nöja mig med det jag har nu, för tillfället..

                  
Min första vår här i örebro för snart två år sen, satt i min gamla skinnis och åt en super god glass, love it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0