You belong to me

Jag blev så himlaste lycklig när jag såg att min älskade älskling (som kommer efter min riktiga älskling självklart!(hej älskling!) hihihi) Trey Songz kommer till Sverige den 20 april!!!! Jag var o kollade på honom för några år sen när han uppträdde på en klubb i sthlm och han vr så duktig, han sjöng helt otroligt och på slutet slet han va sig tröjan :D. Han var inte så stor då tror jag för det var inte så mycket folk där. Men jag tror att det kommer att bli GRYMT nu! Jag behöver bara fixa fram pengarna, sen är jag good to go! Känner många som ska dit så nu har jag något att se fram emot!

                
Det här är min och Khalles favorit, även fast den är så kort är den så bra! Ready to make luv

You belong to me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0