Kladdis and a bad movie

Blev ju ingen Zumba, as you know! Jag fick världens huvudvärk, kändes som om jag fick feber och min kropp gör så ont att jag knappt kan röra på mig. Så det var väl lika bra, men jag var så jätte sugen på att prova på Zumban.. Får väl bli nästa vecka när jag köper mitt gymmkort!

Jag och cowiesarna bakade en kladdis, som för en gångs skull blev kladdig. Vi köpte även glass och det blev så himla gott! Yuuuumm- miiieeeee säger jag bara. Filmen vi kollade på sög banan huvud, verkligen den sämsta filmen ever. Helt meningslös och jag slösade 2 timmar! Ajaaa nu vet jag det och jag kan varna er, KOLLA INTE PÅ DEN!

Måste bara få säga en sak innan jag lägger mig, jag älskar min lärare, han klämmde ihop två föreläsningar idag så att vi slapp gå imorgon, så nu slipper jag och ko gå upp tidigt imorgon. Istället börjar vi klockan 1 and we love that! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0