Let me in, in all this mystery

Nu är lång helgen över, imorgon är det back to reality and back to work. Har haft en riktigt skön helg, slappat och myst en massa. Jag känner nu att jag borde inte sagt till chefen att jag skulle jobba så mycke som jag gjort nu. Borde ha tagit åtminstone en veckas ledighet, I really need it. Men men min jag kommer nog inte att tänka likadant sen när jag får min lön och jag kan leva som en normal människa igen.

Idag har jag slappat hela dagen, var och handla lite mat med syrran, vi gjorde en god tortellini rätt med köttfärs sås och åt framför tv:n, där vi nu suttit resten av kvällen. Ska strax gå o lägga mig, måste upp sex imorgon! Buhuuuu :'(

Men innan jag lägger mig måste jag säga att jag är SUPER SUUUPER ledsen! Jag har letat överallt efter min kamera och jag kan inte hitta den! Min fina älskling är borta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0