Lördag 8Januari2010

Sitter på jobbet, jag kom upp till slut. Hörde inte klockan imorse, kan tyvärr inte skylla på min iphone, för jag har ingen :(  Kom till jobbet nästan klockan 11.. ILLA!  Jag var nog bara för trött! Så nu sitter jag här o packar, har lånat Samiras älskling, Ryan Leslie, som håller mig sällskap. Jag hoppas det är okej sam? hihihi

Ska försöka jobba 10 timmar, behöver jobba så mycket det bara går eftersom att jag inte kommer att jobba mer. S kanske kommer förbi ikväll, vi ska laga mat och mysa! Behöver tvätta kläder också, åker ju tillbaka till Öret imon, and I need clean clothes. Kommer inte hinna med allt!

Nää nu måste jag back to work! Fred ut ♥

               

Kommentarer
Postat av: sami

Jag antar att det är okej. Men tack för att du frågar i alla fall. Det uppskattas!

2011-01-08 @ 18:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0