Monster

Jag och cowie sitter här o krigar oss igenom denna natt. Vi tog en paus, som egenligen bara skulla vara en halvtimme lång, men den blev längre än vad som var planerat. Nu sitter vi o dricker lite Monster och hoppas på att det ska hålla oss awake.. Nee måste tillbaka till böckerna. Hörs imorgon, om jag inte sover hela dagen ut!

                              

Ps. har ni sett Kanye west nya video? Låten heter monster.. Tänker inte lägga upp den här för jag gillade verkligen inte den. Herregud, vem har tjejer som har hängt sig på en musik video? Jag förstår att han vill vara annorlunda, men kom igen?!?!? Kunde inte ens kolla hela videon, kommer få mardrömmar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0