Onsdag 5Januari2011

God kväll kära blogg!

Är nu hos mommo och hälsar på, drog hit direkt efter jobbet. Tänkte vara här ett litet tag till sen dra hem o kolla på film. Imorgon är det ju röd dag, men jag ska ändå jobba, tjänar ju dubbelt dessa dagar and I need the money. Så får inte lägga mig för sent, så att jag kommer upp imorgon bitti. Har kollat igenom hm katalogen igen på jobbet, tror jag måste vinna på lotto för att ha råd att köpa allt jag vill ha, så allt mitt slit nu hjälper mig på traven!

Börjar bli riktigt trött, känner att jag inte vilar ut ordentligt this days. Lägger mig sent och vaknar upp tidigt är inte en bra kompination, jag somnar överallt! Helt sjukt, så fort jag sätter mig ner för att vila lite, så känns mina ögon så tunga och jag somnar till slut.

Ska kolla när tågen går, hoppas det inte blir några förseningar! Puss*

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0