STORSTÄDNING

Sorry för dålig uppdatering, men har gjort så mycket roligt i helgen så jag har inte hunnit blogga! Har ju ingen iphone heller :(

Tänkte snart lägga upp lite bilder från i helgen, men måste bara städa klart och äta något innan jag gör det. Det är STORSTÄDNING på g här hemma och då menar jag STOOOOOR, eftersom att min älskade mammsen, som jag saknat super duper mycket, kommer hem imorgon! Jag är super lycklig :)  Våra grannar skulle hämta mamma och mina systrar från arlanda, men nu kan de inte så jag och Jouni åker dit och hämtar dem. Så me like, annars hade inte jag fått följa med grannen. Hihhi

Ville lägga upp en video, men vet inte vad som händer! Det går ju inte :/ Har provat i flera dagar nu utan framgång.. Daniela blir ju ledsen :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0