Tisdag 18Januari2011

Tog en  endags paus från bloggen, orkade verkligen inte blogga. Tentan i måndags gick väl ganska bra, jag hoppas på att både jag och khalle klarar den. I'm holding them thumbs! Vi sov inte på hela natten så vid 7 tiden så hade jag och ko i stort sätt tappat allt. Vi gick runt och skrattade åt allting, vi hade inte längre någon balans kvar i kroppen och vi höll nästan på att ramla ett par antal gånger på väg till skolan.  Efter tentan var jag så känslig, ville bara lägga mig ner o sova! Gick runt som en zombie hela vägen hem. Så vad har jag lärt mig? To never ever, EVER, do this again. Och jag rekommenderar inte det heller!

Imon börjar vi kvart över 8, så det känns ju inte så jätte roligt. Men det är en kort föreläsning så vi slutar 10 :) Efter det ska jag se om jag kan fixa en tvätt tid, behöver verkligen tvätta! Ska lägga mig nu, cowie ligger redan o sover, vill inte störa henne under hennes beauty sleep!

God nattens! Puss*

           
                  Bild på mig o Selle från i lördags

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0