Tisdag 4Januari2011

Kom precis hem från jobbet, är så himla trött. Kunde inte sova igår så jag somna runt 2 tiden, borde ha vaknat någon gång efter 6 men istället vaknade jag 9 och vart 3 timmar sen till jobbet. Good job Daniela, good job! För att få mina 8 timmar fick jag jobba över, sååååå tråkigt! Skönt att chefen är så snäll och inte säger något :)

Nu tänkte jag faktiskt ta ett långt varmt bad, det blir nog första gången i den här lägenheten. Ska bli riktigt skönt, så får man koppla av lite!

Förresten, Sami, jag har hittat det perfekta duschdraperiet till vårt badrum. Du kommer att älska den! Hittade den på hm katalogen, som för övrigt har så mycket snygga kläder till våren. I WAAANT!

               


Kommentarer
Postat av: smai

miiiccckke fiiintt!

2011-01-05 @ 08:40:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0