Torsdag 13Januari2011

God morgon bloggen!

Sitter här, färdig fixad, and ready to go! Väntar bara på cowie, hon är sååååå seg. Tiden går och går jag vet inte riktigt vad det är hon gör?? Kommer nog alltid att vara ett mysterium.. Vi ska dra till skolan och sitta där hela dagen, idag ska jag nog sitta kvar till 12! Så önska mig lycka till :)

Jag har fått en grej för twilight igen.  Jag längtar till den 18 november då den 4:e filmen kommer men det är så långt kvar! Kollade på första filmen i förrigår och igår kollade jag på New Moon. Tänkte kolla på Eclipse ikväll, men sen är ju filmerna slut, vad gör jag då??  Får väl gå tillbaka till Vänner..

                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0