Torsdag 20Januari2011

God dag bloggen!

Vaknade upp på ett super bra humör idag. Jag låg och snoozade vid elva tiden och då rigde M, hon ville sitta ute i solen med en kopp te. Så jag tog mig upp och kokade lite vatten och så gick vi ut o satte oss i solen. Det var så skönt att bara sitta ute o snacka, super härlig morgon! Hoppas bara vädret håller sig :) No more snöstorm!

Jag hade tydligen kollat fel på schemat, så vi hade ingen lektion idag. Daniela likes! Så nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra idag, kanske träna? Kanske sitta hemma hela dagen och inte göra något alls? Jag gillar att inte göra något alls, till skillnad från Sami såå det kanske blir det.. Hihihi..

              
När vi pluggade i söndags så blev Khalle så rastlös så hon gjorde en tattoo på sig själv! Riktigt snygg om ni frågar mig. Kommer inte ihåg om det var en spindel eller en bläckfisk hahaha..
              
Så här såg det ut när vi satt o plugga, mysigt va? Kaos kaos kaos


Kommentarer
Postat av: sami

löööööööögnaaaaaaaaaaareeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

2011-01-20 @ 17:18:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0