Onsdag 12Januari2011

Vet inte riktigt varför men min raouter (tror det stavas så?) verkar inte gilla mig :(  Sen jag kom till Örebro har den inte velat funka på min dator, den funkar på allas andra datorer men inte min, neeeeej inte på min! Stupid raouter! Men nu funkar den, från ingenstans. Så nu är jag lycklig igen och jag ska sluta hata den hihihi..

Ligger här och kollar på tv, vaknade för någon timme sen. Tänkte koka ägg, det är så gott och har inte ätit kokt ägg på super länge, så det blir min frukost. Sen ska jag dra till skolan för plugg med khalle. Vi har inte varit så duktiga dessa dagar, så idag ska jag plugga ordenligt!

Vi hörs ikväll, puss*

Aaa juste, det har snöat igen! Fyyyy helvete, tar det aldrig slut??? Saknar sommaren, solen o bad och dem sena sommar kvällarna!
            


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0