Single Ladies

Jag är nu i stockholm ch det känns UNDERBART! Träffade mina vänner idag, hade inte träffat dem på länge så det var jätte mysigt! Man ska inte glömma bort vännerna, så jag ska försöka se till att träffa dem så ofta jag kan :) så Och de kanske kommer o besöker mig i örebro snart så jag är super exited! Måste bara fixa sovplats till dem hahah.. Det är nog dags för mig att gå o sova, ska kolla på lite Vänner,sm vanligt! Kan inte sova utan det, minst MINST ett avsnitt!

Såg dem här små flickorna dansa, de är 7 år gamla, och jag vet inte. De är jätte duktiga, men deras outfit det känns lite fel på något sätt. Opassande!
(Kunde inte lägga upp klippet (??) Men här är länken..
http://www.youtube.com/watch?v=ir8BO4-7DkM&feature=related

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0