A little bit.

Vaaad händeee, jag vet inte. Antingen är jag för trött för att blogga, eller så är jag för lat. Hur som helst, har inte hänt så mycket i mitt liv ändå, jag har jobbat och försökt bidra lite hemma med städ och matlagning de senaste dagarna. För jag är så sjukt lat. Jag gör ingenting hemma annars. Hjälper inte till. Jag är ju 21, nu får det fan ta och räcka.
Idag träffade jag min gamla gymnasie-vän i vallentuna. Hon har gift sig, är höggravid och bor i världens finaste lägenhet med uteplats. Det är ganska starkt jobbat med tanke på att vi tog studenten för bara 3 år sen.. Vi grillade och spelade kub, supertrevligt. Kom hem för en liten stund sen, är sååååååå trött. Ska läsa lite, sen decka. Måste upp 6. Imorgon blir det Stockholm efter work! Äntligen helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0