And now all I wannna see is a sky full of lighters

Helloooo bloggen! Ligger i sängen och är helt slut! Jag la mig sent inte tillräckligt tidigt igår, så jag var super trött på jobbet, somnade medan jag jobbade. Såå jaa ni fattar ju själva. Fick ta två kaffe shot (espresso) hahah för att hålla mig vaken. Efter jobbet drog jag till handen med min mammsen för att hälsa på mormor, vi drog till deras centrum, tror ni att jag kunde hålla mig från att shoppa? Ehh nej! På riktigt nu, jag har en sjukdom hahha..

Jag kom hem och drog ut på en joggingrunda, planerade även fredagen med min lilla ko och när jag kom hem åt jag världens godaste sallad. Jaa det var min dag people! Nu ska jag sova utan att prata med min älskling för att han har lämnat mig och åkt utomlands.. I'm so avis :(  Hörs imon! Puss*

                  
                                                                                              Miss you!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0