Äntligen utvilad.

Hej alla glada! Vaknade upp med en bra magkänsla idag. Helt utvilad från helgjobb och har en hel dag framför mig som jag kan göra precis vad jag vill. Nästan. Igår låg jag i soffan i princip hela dagen, tittade på tyra, oprah, top model, bachelor och allt det där. Tror jag verkligen behövde det. Har snoozat för länge nu i alla fall, ska dra på mig mina easytone och gå en stund innan frukosten. Fan jag måste verkligen skaffa mig en IPHOOOONEEEE, orkar inte lyssna på samma musik hela jävla tiden och nä jag pallar inte heller ladda hem musik. Cowie, jag ska kolla upp om vi kan köpa en billigare i dubai! Ska föresten försöka blogga oftare nu..vill minnas denna sommar.



bild från Huntington beach, en segelbåt i stilla havet fick mig att tänka på Seth Cohen i the O.C haha


Kommentarer
Postat av: Sadia

åh seth cohen... haha, bra att du skriver om att promenera för då känner jag att jag också borde göra det!

2011-07-05 @ 11:03:52
URL: http://sadia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0