Helg+ Måndag + Tisdag

Har haft en underbar helg i Örebro! Det blv lite fest på frimis, bad på Gustavsviksbadet + en massa mys! Känns som att jg fått en liten bättre känsla av att åka tillbaka till Pennybridge till hösten. Bättre än spy- och ångestkänslan som jag hade innan sommarlovet.

Igår blev det lite shopping på Chilli, fick med mig en super fin tavla som jag får visa upp senare och sedan var jag på monki och kollade in rean. Helvete vad jag älskar rea hahah! Idag var jag på stan med Siavash, försökte hitta West Side Evils tattoo studion men hur mycket jag än letade så kunde jag inte hitta stället och fasiken vad jag letade. Vill boka tid så fort som möjligt, vill verkligen göra den här tatuerigen!

Nu blire läggdags för min del, I need my beauty sleep! Behöver VERKLIGEN den, DÖD TRANSA VARNING. Puss*
                      
                      
                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0