I feel blue

Hello darlingar! Känner mig äckligt seg och trött, I need to sleep.. Om man ska orka morgondagen, måste jobba och sen ska jag ju träffa min finaste cowie! Som jag har saknat henne :)

Idag var det tänkt att jag skulle göra min tatuering som jag har längtat efter ett bra tag nu. Men jag bestämde mig för att inte göra den på grund av priset, kändes lite overprize! Sen blev jag ju lite ledsen/ deppig idag när jag fick avboka min tid :( Känns som att inget har gått som jag velat idag, man har ju sånna dagar. Men en kompis, kompis är tydligen jätte duktig och jobbar på ett grymt ställe nära mig så han skulle fixa det lite billigare. Får väl helt enkelt vänta ett litet tag till :(

Nu ska jag sova, är galet trött efter träningen idag! Vart ju tvungen att få ut mina ledsen känslor hahaha vilka i-landsproblem man har, sorgligt.. God natt!

                  
                     Den här bilden får mig på bättre humör. Det var min Gröna lund dag :) Trevliga tider höhö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0