I have fallen in love

God kväll mina små läsare! Har precis tagit en dusch och ska snart gå och lägga mig. Jobbar som vanligt imorgon, börjar bli riktigt trött på det här. Som tur är det bara 34 dagar till frihet. Jag LÄNGTAR!! Jag tror jag tänker på det minst en gång per timme, nej jag ljuger, varje halvtimme!! hahhaha

Idag drog jag till barkarby outlet efter jobbet, jag är ute efter en ny dator (för den jag har håller på att kollapsa) och en ny telefon. Men det finns så mycket att välja emellan, behöver hjälp! Efter det drog vi till en heminredningsbutik, and I fell inlove.. Chilli är namnet på min nya älskling! Det fanns så mycket fina saker, inte alls så dyrt och jag vill bara köpa ALLT! Tänkte att jag ska åka dit nästa vecka med pappa så jag slipper bära allt. Im going bananas mohahhaha..

Måste sova nu, är trött efter min powerwalk och allt fönstershoppande hihi! Hörs imon, puss*

                                   

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad menas med fönsterhoppande? hahha :)

2011-07-23 @ 14:12:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0