Läggdags for me

Heeejsaan bloggen! Kom hem för en liten stund, var och träffade Victoria idag efter jobbet. Fixade först mitt hamster pass ( ser alltid ut som en hamster på dessa jävla bilder, dem lägger ju på 3 kilon på varje kind. Helvete!) Ska hämta den inom en vecka tror jag dem sa. Jag är så exited inför vår Dubai resa, vill bara att dessa två månader ska gå så snabbt som möjligt så jag kan få åka iväg :D Hur som, efter det drog vi hem till henne i solna, där vi åt god mat och bara snackade massa gamla minnen!

Men nu måste jag verkligen sova, jag sov så lite igår natt så jag behöver verkligen ta igen det nu. Man vill ju inte se ut som en död transa every single day liksom! God natt *

Bilder från i fredags..
               
               
               
               
             
             
           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0