Onsdag/Torsdag 13/14Juli2011

Ohh noo, kom på att jag missade ett av mina favorit program igår, so you think you can dance! :(  Jag var hos Sara igår efter jobbet, hon bor en timme här ifrån ( i MÄRSTA), så därför kom jag hem sent. Får väl ta igen det på söndag. Sara har skaffat världens sötaste vovve, kunde inte ta bild eftersom att vi jag glömde min kamera hemma. Jag älskar hundisar så jag kunde inte låta bli att mysa med den, vi gjorde även en super god sallad och tog en promenad. 

Idag jag och hälsade på min mommo med mamma i Handen, det blev lite shopping och promenad! Kom hem vid  8 och då drog jag ut på en jogging runda. Fy helvete vad hurtig jag känner mig hihi.. Nu är det sovdags! Puss och hej leverpastej! 

                                
                   


                 Jag och min bror!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0