Summernight

Borde egentligen ligga och sova, borde egentligen vara helt ultra mega trött, eftersom att jag bara fick 3 timmars sömn inatt. Men av någon anledning så är jag inte så jäkla trött! Jag jobbade idag, gick upp klockan 8, tyvärr la jag mig klockan 5, vilket var mindre bra. Egentligen så skulle jag och fia bara ta det lugnt igår, men det blev nog den bästa utgången på länge. Vi var först hos henne på söder och sen drog vi till Studio 54, skönt sällskap och mycket dans. Love it! JAG ÄLSKAR DESSA SOMMARKVÄLLAR!
                  

S
om vanligt vill inget här på bloggen funka, så jag kan inte lägga upp bilder, fixar det imon vid ett piggare tillstånd! Puss och godnatt*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0