Torsdag 7Juli2011

God kväll! Ska som vanligt, vid den här tiden, gå och lägga mig! Att jag aldrig lyckas lägga mig tidigt, blir så knäpp på mig själv! Aja vad ska man göra, är man en nattuggla så är man det. Får helt enkelt vara en zombie imorgon igen..

Har haft en super mysig dag (efter jobbet såklart) med min lilla Shushan, måste se till att jag träffar henne oftare! Känns som att man vill träffa så många men tiden räcker inte till god damn it. Fatta hur mycket tid man skulle ha om man inte behövde sova?? det skulle vara GREJOR! Jag drog till hennes jobb efter att jag slutat, vi drog till stan och satte oss på ett kafe, dit kom hennes två kompisar och där satt vi resten av kvällen. Nu ska jag iaf sova, imorgon är det äntligen fredag då är det Örebro reunion! Yeeiiii :D   God nattens*

                             
                                        
Super gammal bild på mig och shush! Hahha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0