All day, all night.. WTF?

Well helloo darlingar! Ligger här och känner mig halv död. Har haft en underbar helg med mina älsklingar gjort så mycket så nu känner man av det. Man behöver ju en ordenlig vilodag innan man börjar jobba igen. usch! Har verkligen lust att jobba imorgon :( 

 I fredags hade vi en liten Pennybridge reunion, tyvärr kunde inte vår lilla Karen komma, men vi ses när jag kommer till Norrköping, så det är luuuugnt! hihih.. Men mina cowiesar va där + Musse, Mahi, Appe och Newsha. Vi satte oss på fridays först och sen drog vi vidare till Berns, som jag från och med nu bojkottar! Alldeles för dyrt och så inte värt det. Blööäää.. Men jag hade kul ändå, det handlar om att ha rätta sällskapet!

     
     
     
     
     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0