Dagen idag är morgondagen du drömde om igår

Jag har fått sova ut idag, inte behövt jobba men ändå är jag sjukt trött! Weird :/  Men men, ska ändå hit the bed, känns väldigt lockande hihi..

Idag blev det en tripp till Ikea med familjen, den 3e denna sommar och jag vet att det inte blir den sista. Man i love it! Vid sju ringde S som är tillbaka från Bulgarien så jag drog och mötte upp honom och resten  av grabbarna. Det var ju ett bra tag sen man umgick så det var kul, fick skjuts hem vid vid 10 och resten av kvällen har jag bara suttit och kollat tv. Imorgon är det tisdag och då är det bara en dag kvar tills min älskling är hemma igen, stackarn har blivit av med mobilen där borta :(  Good byee loverzZzZzZz (fjårtisstyle hahha)

Juste här är lite bilder från i lördags, när vi var hos Nina och åt en massa god mat och lekte en massa olika lekar! Äkta naturmänniskor! Höhö
          
           Japp som vanligt ska min data bli cp, så det blev bara en bild. Försöker igen tomorrow! Puss*
           
          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0