Week end

Hej bloggen! Hur har er helg varit? Gjort en massa roligt? Jag har haft en härlig helg med min älskling :)  Vi var på Heron City i fredags, åt en massa god mat så att vi hamna i mat koma och sedan spelade vi en massa spel. Hihi kändes som om man var ett litet barn igen, det var ju flera år sen man var där! Igår var vi hos en tjejkompis i Sollentuna, vi åt en massa gott och drack lite granna :)  Nu blir det en massa slapp hela dagen lång!

                   
                   
                   
                      Jag vann 8-6, skulle precis ta en bild men jag var för seg så då försvann resultatet :(
                          Men JAG VANN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0