Happy Midsommar!!

God morgon alla små! Kanske ska börja med att säga, GLAAAD MIDSOMMAR! Vad ska alla hitta på idag? Det ska tydligen vara ganska fint väder, så vi håller tummarna! Så länge det inte regnar så är jag lycklig :)   Jag ska iväg till en arbetskollega i Bålsta, vi blir bjudna på thai mat (annorlunda midsommarmat haha) och så ska det grillas. På kvällen vet vi inte riktigt vad vi gör, men det lutar mot en utgång! Skulle egentligen ha jobbat idag, men det fanns inget att göra så vi fick inte av bossen. Ganska skönt för att nu får man 3 dagars ledighet, men man förlorar pengarna. Men men nu ska jag njuta!

Nu ska håret plattas, sen är det smink och kläder på och så måste jag vara klar till 5! STRESS!!!

FÖRRESTEN!!! Idag kommer kosan hem! Im so happy :D Ring mig när du är framme cowiiieee♥

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0