I don't know, I'm not a doctor

Vilket konstigt väder vi har här i sthlm, kanske samma sak i resten av Sverige? Ena stunden regnar det och helt plötsligt tittar solen fram. Jag blir helt förvirrad, klädmässigt dåra (haha), vad ska man ha på sig??!?!?! 

Aja ska snart börja röra mig ut, idag ska jag på kryssning! Wohoooo.. Båten drar vid 8 tiden och jag är framme imorgon någon gång efter 6. Längesen jag var på kryssning så detta ser jag verkligen fram emot! Kommer inte att uppdatera mer idag, men jag bloggar imorgon när jag kommer hem :)

Hur firade ni er midsommar igår? Jag var ju hos min arbetskollega, satt där till 10 och sen drog vi till stan. Vart ju lite misslyckat, eftersom att dem flesta ställerna var stängda och de som var öppna var packade med folk. Men så länge man har bra sällskap och gör det bästa av situationen så kan det inte gå fel.. Nu ska jag äta vattenmelon och vänta in tiden, hörs imon! Puss*

            
            
            
            
            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0