Onsdag 8Juni2011

God kväll alla fina! Har inte hunnit uppdatera idag eftersom jag drog till stan direkt efter jobbet. You wanna know why? För jag har fått mina SKATTEPENGAR! Oh lord tror inte ni kan förstå hur lycklig jag var när jag såg det idag när jag var på jobbet. Gjorde till och med en liten segerdans för mig själv hahaha.. Så självklart drog jag raka vägen till stan för shopping :) Fick med mig en lång klänning (som jag har längtat!) ett brunt bälte, lite armband och andra smycken, en byxdress och en tröja. Nöjd för tillfället men det kommer mer!

Kom hem och blev positivt överraskad av att store syrran hade bakat Cup Cakes, muuumsfilliibbba! Nu sitter jag i vardagsrummet och tar ett fotbad, har gått så mycket idag både på jobbet och på stan så mina fossingar behöver detta! 


                   
          
           


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0