Tisdag 7Juni2011

Kom hem för bara en liten stund sen och jag är HEEEELT slut! Fy helvete vad mycket jag har fått gå på jobbet idag, 9 timmar damer och herrar, 9 TIMMAR! Skulle träffa lilla Shushan idag, men hon slutade sent och jag orkade inte sitta och vänta på henne, to tired. Så jag gick hem, lagade mat och nu har jag parkerat mig själv på soffan och här tänker jag stanna resten av kvällen!

Förresten, från och med denna vecka börjar skattepengarna komma! Så kolla in på era konton för att se om ni fått lite cash money, jag lääääääääääääääääääääääääääängtar efter mina hihihi ska shoppa like a crazy person och köpa biljett till Dubai!
                                   

Kommentarer
Postat av: Annica

jag ska spara mina pengar till en resa. ;D

2011-06-07 @ 18:47:49
URL: http://anniicanilsson.blogg.se/
Postat av: sami

YEWYEYEYEEYYY!!

2011-06-07 @ 20:54:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0