AjjKieeea Baby!

Good kvällens! Shit vad seg man blir efter en hel dag på IKEA, okej kanske inte en hel dag men typ! Efter jobbet drog jag och min fina mammsen dit och va där till stängning, dem har nyöppning så dem hade massor av saker på rea! Jag köpte lite smått till lägenhetn, några skålar, handdukar, diskställ (för den vi har håller på att gå under) och lite till. ÄLSKAR IKEA ♥♥

Imorgon är det fredag, helg igen! Helt sjukt att veckan gått så himla fort! Förra helgen var jag på Fridays och åt en massa god mat och drack mumsiga drinkar och på lördagen firade vi Mine hennes 23 års dag, det bjöds på mat hos henne och sen drog vi till berns. Där jag tyvärr insåg att min plånkis var borta, hade lämat kvar den på bussen! Tack o lov så var det en tjej som hittade den och fick tag på mig, TAACK SÅ MYCKET!

Nu, läggdags! Puss*
          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0