Måndag 6Juni2011

God dagens bloggen!

Vaknade upp för två timmar sen, det är så skönt att få sova ut! Tyvärr har min pollenallergi slagit ut så jag får inte så mycket sömn om nätterna. Så just nu mår jag skit, allt är ju stängt så jag får dra in till stan för att köpa medicin. GREAT!

Vad ska man hitta på idag då? Sista lediga dagen så man måste verkligen passa på! Kanske drar till stranden och solar?
Förresten åker min cowie iväg till NEW YORK om 3 dagar, jag är inte alls avis NEEEEEJ! Bäst för dig att du saknar mig :( Medan jag är kvar i tråkiga Sverige..


            
                   Saknar dig kosan!


Kommentarer
Postat av: sami

kommer saknar dig min koooo <3 <3 <3

2011-06-07 @ 17:42:44
Postat av: Albin

Hej där :) Fin blogg du har här (A) Fin tjej, hur är det med dej? :D

2011-06-07 @ 18:09:37
URL: http://nallou.blogg.se/
Postat av: Veronica

Söt bild på er =)

2011-06-07 @ 18:52:15
URL: http://veronicasadventure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0