Härliga onsdag

Ohhhh vad jag älskar livet just nu! Det är så himla fint väder, wonderful! Man vill bara göra en massa roligt,finns inte tid för sura miner. Tyvärr har jag tvätt tid just nu, så jag tvättar för fullt, men så fort jag blir klar drar jag ut i solen..

Igår drog jag till stan och mötte upp Sara, vi köpte med oss mat och satte oss sedan i slussen för att sola och äta, älskling åkte in efter jobbet och mötte oss där.. Jag älskar sommaren, kan man säga så? Eller är det fortfarande vår? Hur som helst I looove it♥

                
                
                
                 
                

Kommentarer
Postat av: sadia

uppdatering tack!

2011-05-13 @ 18:01:26
URL: http://sadia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0