I skolan.

Hej bloggen! Sitter i skolan just nu och gör lite saker inför redovisningen..ska träffa gruppen om en halvtimme och ha seminarium kvart över ett. Känner mig inte så taggad..vill bara att det ska vara över så jag kan gå hem och börja packa ner min garderob. Gud vet nääär det blir, kanske blir lite kompletteringar sen..
   Anledningen till att jag inte har bloggat är att min dator har dött. Typ. Den mår inte bra, den går knaaapppt att använda. Tar tio minuter att komma in på facebook bara. Men hur som helst, ska fortsätta träna på det jag ska säga nu så jag inte skämmer ut mig senare idag..föresten 10 DAGAR KVAR TILL NY BABYYYYYYYY!!




Kommentarer
Postat av: Sadia

tur att du ska köpa en ny dator då i... NYC!!!!

2011-05-30 @ 17:17:34
URL: http://sadia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0