May Day.

Hej bloggen. Sitter här i min säng och har lite tråkigt, så jag tänkte passa på att blogga. Jag kommer tillbaks ordentligt om ungefär en vecka, då kommer plugget lugna ner sig lite hoppas jag.
Har haft en skön valborgshelg med kosan. Vi har varit såååå duktiga och promenerat sjukt mycket, ätit mycket sallad och njutit av vädret. Imorgon börjar en ny kurs, sista kursen för den här terminen! Det betyder att jag åker hem om en månad, känns helt underbart. Aaajuste, praktiken är över nu, helt fantastiskt!


Kommentarer
Postat av: K

Ooooh så fina ni är, sooo pretty!

2011-05-02 @ 18:11:33
Postat av: sadia

vad fina ni är! (och fint med blommigt!)

2011-05-02 @ 21:13:19
URL: http://sadia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0