No excuses!

Heeej bloggen! I know, I know, jag suger! Har inga ursäkter men jag ska försöka blogga 2 gånger om dagen, It's a pinkii promise! Sånna löften håller jag :)

Idag "skolkade" jag från jobbet, var så trött efter att ha jobbat sex dagar i rad i två veckor med alldeles för lite sömn så jag kände att jag behövde vila ut idag. Städade på morgonen, vid tre drog jag till stan med lillsyrran för att leta efter skor inför hennes student. Hon skulle på någon middag med sin klass vid fem så jag drog till Bdor som jag inte sett på länge. Länge sen jag åt så mycket skit på en och samma gång, godis, popcorn, kakor, choklad, glass och cola! Känner mig som en stor stor boll! *TRÄNA TRÄNA TRÄNA TRÄNA TRÄNA*
 
Ska lägga mig nu, måste upp klockan 6 imon! Så god natt alla glada, puss!

       
Bild från förra tisdagen, på syrrans skiva. Lady Gaga (Paulina), Vatos Locos medlem (syrran) och vanliga jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0