Söndag 1Maj2011

Hej bloggen! Sitter på min säng, som jag gjort i princip hela dagen. Försöker plugga lite, vara lika duktig som Sami, men det går sådär.. Jag läser men kan inte koncentrera mig, börjar tänka på annat och då försvinner jag i ett par minuter och så har jag gjort hela tiden. Tänkte att jag skulle slänga iväg ett inlägg när jag ändå sitter och dagdrömmer och slösar bort min tid.

Vad ska jag skriva? En lite sammanfattning om igår.. Valborg va ganska kul, lite för kallt, jag och sami gick vilse, för mycket folk, mina stackars fossingar blev nertrampade ett par antal gånger, bra musik, jobbig hemgång. Kan inte förstå att det finns så många hjärndöda människor.. Aja förutom det så hade jag bra sällskap vilket är det viktigaste! Nu ska jag fortsätta plugga :) 

                     
                
               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0