Torsdag 5Maj2011

God dagens alla trogna läsare! Måste bara säga att jag hade så rätt angående min träningsvärk, jag trodde inte det kunde bli värre än igår, men ack så fel jag hade mina vänner. Vaknade upp idag med med att det var ännu värre, tror helt ärligt att det aldrig varit så här! Känner mig som en 90 årig gammal tant, stel och kan ju knappt röra på mig :(

Har därför bestämt mig för att denna dag ska spenderas hemma! Lika bra, ska städa klart köket och sen sätta mig och plugga tills kosan kommer hem. Nu är det bara 2 dagar kvar till min tenta, men det känns bra denna gång! Men jag får inte öga "peppa peppa"..

                
                

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sötaste! O ska hålla båda min tummar för dig =) //Karen

2011-05-05 @ 19:10:16
Postat av: Anonym

mina *

2011-05-05 @ 19:10:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0