So many roads. So many detours. So many choices. So many mistakes

Hallååå bloggen!
Sitter här hemma och kollar på reprisen av Project Runway. Har missat hela säsogen, får nog ta igen den någon dag! Tanken var att jag och syster skulle till kista centrum för att köpa lite saker inför hennes skiva på tisdag men hon fick migrän och jag var så seg efter att ha jobbat sex dagar i rad och sovit alldeles för lite så vi bestämde oss för att stanna hemma idag. Väntar även på mammsen och pappsen som kommer hem idag efter sin lilla resa i Spanien! Jag är verkligen så ååå avis, men det är okej för jag ska också utomlands snart hihihi..

Igår var jag och älsklingen på bio, men först gick vi på stan eftersom att det var så himla fint väder! Vi kollade på Pirates of the caribbean (stavas det så?) Jätte mysigt! Nu måste jag städa lite, så att jag inte får spö när päronen kommer hem hö hö.. Puss*

              
                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0