Måndag

Hallåå gott folk! Det är måndag idag och början på en ny vecka så jag kände att det är väl dags att ta tag i det här med bloggandet, jag suger ju :/ Men har verkligen haft otroligt mycket i skolan, känns knappt som att jag hinner leva. Har inte ens hunnit träna, och det gör mig lite ledsen plus att det känns som bortkastade pengar.. Men men, jag ska försöka hålla igång med boggen, det är ju kul att kunna gå tillbaka och läsa allt man har gjort så jag ska försöka.

Jag har i stort sätt bara praktiserat och pluggat. Trivs så himla bra i min praktikplats hoppas bara att det är lika bra när jag sen börjar på vårdcentralen. Och jaa jag måste ju berätta hur underbar min helg var, jag pluggade hela dagen på fredag förutom när jag kollade på idol, på lördagen skrev jag tenta från 2- 6!! Och söndagen hade jag praktik, kul va? Äh skitsamma, för helgen som kommer ska bli bäst, längtar redan! Så skönt att ha något att se fram emot..

Nu ska jag plugga och vid sex blir det push and lift med tjejerna! puss

                       
                         Lyxfrukost med cowie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0