Babbel!

Hej bloggis! Ligger i mitt rum och kollar på tv, har kollat på tv, har gjort det sen klockan 8, känns inte riktigt rätt men vad ska man göra när man inte orkar med annat? Ohh I love you TV, what would I do without you? Är så jäkla trött, vaknade super mega tidigt idag, har gått överallt idag, var på barkarby outlet, IKEA och hela kittet, tror att jag dör, mina fötter gör det iaf! Imorgon ska jag träna men sedan blir det nog en vilodag för mig, jag behöver ta det lugnt :)

Saknar örebro och mina tjejer, att bara hänga framför tv:n med våra datorer på benen och snacka en massa skit hela dagen. The good old days! Nu ska jag kolla på The real housewives of atlanta (älskar du drama är detta serien för dig!) Puss*



                    Jag och min lilla och saknade cowie! 
                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0