Pennybridge times!

Jahaa då var man tillbaka i Örebro och det  känns faktiskt helt okej, har ju min lilla cowie så det är skönt att inte vara ensam i den här staden. Det blir plugg hela veckan så man hinner inte göra så mycket roligt men det är väl sånt man får ta dessa tenta tider.

Sitter här i khalles soffa och pluggar, tog en liten matpaus nu men måste tyvärr återgå till mitt tentapluggande :( Ska sitta här ett par timmar till och sen ska vi dra till min granne som har bjudit över oss för lite mys senare ikväll, hon ska baka muffins! Yeeeiiiii (Sami du är saknad!!!!) Det kanske blir en utgång senare, men det blir en lugn sådan eftersom att imon måste jag upp tidigt för mer pluggande! Aja nu ska jag fortsätta, herrååå!


                               
                                  

Kommentarer
Postat av: samira

jag saknar er :(

2012-02-15 @ 19:00:25
Postat av: Dani

Koooom hit!

2012-02-15 @ 22:02:38
URL: http://thezsazsazsu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0