ÅNGEST

Vaknade upp tidigt imorse, tog mitt pick och pack och drog till gymmet! Kände mig super duktig :) Efter en och en halv timmes träning så drog jag till bibban, där jag sitter just nu, för att plugga. Jag kände mig så duktig och nöjd, allt va bra enda fram tills jag loggade in på blondinbellas blogg-_-

Fyfarao här sitter jag och fryser, det är kallt vart jag än går, måste sitta och plugga och ha tråkigt medan hon åker runt caribien och gör en massa roligt. Nää jag vill också :(  Aja man får väl helt enkelt gilla läget! Men vänta bara en vacker dag ska jag ockå! Nu ska jag fortsätta med mitt tråkiga liv.

                  

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha, vet du om samira har slutat blogga eller är det långt uppehåll som gäller nu? :P

2012-02-04 @ 12:15:45
Postat av: Dani

Ingen aning! Tror att hon bara är lat :D ska ringa och skälla ut henne :)

2012-02-06 @ 20:03:48
URL: http://thezsazsazsu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0