Back in school

Tydligen vill inte Sami samarbeta med mig, hon vägrar ju liksom blogga! Hon har 100000 bilder från thailand men endå bloggar hon inte, så jag tycker ni allihopa ska klaga och be henne blogga för i helskotta! TACK! 

Terminen kunde inte ha börjat på ett säre sätt, idag hade jag världens längsta dag från 09 - 16, vi hade obligatoriska föreläsningar som var så himla tråkiga. Jag förstår inte grejen med att dem ska tvinga en att gå på dem när man inte ens ska tenta eller nått liknande? Okej om det va intressant, men det var så långt ifrån intressant, bara långtråkigt! Och så kommer resten av veckan att se ut, fy! Nu ska jag laga mat så att jag har matlåda till imorgon! Puss*



          Bilder från i lördags när jag och mina syskon åkte skridskor i kungsträdgården. Super mysigt, men ack så kallt!
                            
                           
                           

Kommentarer
Postat av: sadia

Seriöööst Sami! UPDATE!!

2012-01-10 @ 11:15:05
URL: http://sadia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0