Biljard och mys

Hallå där! Ska snart gå och lägga mig, jag vill inte! Men det är okej, för imon är det min sista arbetsdag and it feels goood! Idag efter jobbet åkte jag raka vägen till sjukhuset för att hälsa på min lilla mormor, hoppas bara hon blir bra snart :(

Igår blev det jätte mysigt med vännerna, vi drog till odenplan för att spela biljard  på ett jätte mysigt ställe, bättre än stället på fridhemsplan som vi brukar vara på, och jag vann såklart! Höhö första matchen iaf. Sen drog vi och åt på kungshallen, och vi bara skrattade och snackade gamla minnen hela kvällen, så kul!
     
                       
                       
                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0