Ett nytt år

Heej bloggen! Ligger här på soffan och kollar på plane jane på MTV. Jag hatar att jag inte har MTV i örebro, man går ju miste om en massa bra program. SÄMST! Nu ska jag ligga här ett bra tag tills jag måste göra mig i ordning för att dra till stan och möta några vänner. Har inte träffat dem på jätte länge så det ska bli kul, vi tänkte dra och spela biljard i fridhemsplan, lite av en tradition för oss, vi har gjort det sen vi gick på gymnasiet.

Har inte bloggat på ett tag nu, har verkligen inte haft lust. Men nu när allt är över, typ, så känner jag att jag kan blogga igen! Nu är det ett helt nytt år så nu ska jag blogga som vanligt!

                 
                    Mina fina tjejer på nyår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0